Informacija apie prieinamumą
„Electrolux“ yra įsipareigojusi užtikrinti, kad jos svetainės ir mobiliosios programėlės būtų prieinamos pagal Europos prieinamumo aktą, įgyvendintą nacionalinėje teisėje ir išdėstytą Europos standarte EN 301 549 bei tarptautinėse WCAG 2.2 AA lygio gairėse.
Čia taip pat aprašome, kaip pranešti mums apie problemas, kad galėtume jas išspręsti, taip pat kaip susisiekti su mūsų klientų aptarnavimo komanda, jei reikia pagalbos dėl pritaikymo neįgaliesiems funkcijos, pavyzdžiui, pagalbos perkant produktą ar užsakant paslaugą.
Ši prieinamumo informacija taikoma vartotojams skirtoms elektroninės prekybos paslaugoms, teikiamoms nuotoliniu būdu per svetaines ir mobiliaisiais įrenginiais elektroninėmis priemonėmis, pavyzdžiui, apsiperkant mūsų svetainėse ar programėlėse.
Techninė informacija apie svetaines ir mobiliąsias programėles
Palaikome naujausias visų pagrindinių naršyklių versijas („Chrome“, „Edge“, „Firefox“, „Opera“, „Safari“, visas kitas „Chromium“ pagrindu veikiančias naršykles) ir pritaikome prie ekrano dydžio (staliniai kompiuteriai, mobilieji telefonai ir planšetiniai kompiuteriai).
Vidiniai testavimai buvo atlikti naudojant ekrano skaitytuvus, klaviatūros naršymą ir balso valdymą. Palaikome naujausias „Android“ ir „iOS“ platformų versijas, taip pat atlikome naudotojų testavimą.
Kaip pranešti apie problemą
Techniniai prieinamumo sprendimai yra įvairūs, todėl „Electrolux“ nori sužinoti iš savo vartotojų, kaip galėtume pagerinti savo el. prekybos ir programėlių naudojimo patirtį.
Jei susiduriate su prieinamumo kliūtimis lankydamiesi bet kurioje mūsų skaitmeninės patirties, sistemų ir paslaugų srityje, kaip numatyta prieinamumo reikalavimuose, praneškite mums el. paštu accessibility@electrolux.com (į šį el. laišką neatsakome, jei turite klausimų, susisiekite su klientų aptarnavimo tarnyba).
Mums būtų naudinga, jei galėtumėte pateikti toliau nurodytą informaciją:
-
Norėto atlikti veiksmo ar uždoties tikslo bei problemos aprašymą
-
Naudojamą naršyklę arba mobiliąją programėlę bei kurioje šalyje esate
-
Nuorodą arba ekrano kopiją (su matoma nuorodos informacija) į puslapį, kuriame kilo problema
Norėdami susisiekti su vartotojų palaikymo tarnyba, galite ja pasinaudoti pokalbių ir pagalbos kambučių linijų funkcijomis mūsų svetainėse ir programėlėse.
Atitikties būsena
Mes nuolat testuojame ir stebime atitinkamas paslaugas, siūlomas per mūsų svetaines ir mobiliąsias programėles, įskaitant išorės trečiųjų šalių prieinamumo konsultantų įtraukimą, kai taikoma, ir naudodami tiek rankinį, tiek automatinį testavimą.
Svetainėje yra turinio, skirto ne tik vartotojams, bet ir kitiems suinteresuotiesiems subjektams, pavyzdžiui, profesionaliems technikams. Elektroninės prekybos turinys, neskirtas vartotojams, nepatenka į prieinamumo reikalavimo taikymo sritį.
Prieinamumo informacijos data: 2025 m. biržėlio 25 d.